Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hello beautiful monday

    ·  Vardag, Älskade dagar
Hej på er! Idag är det måndag och klockan närmar sig 2! Jag sitter här i soffan och kikar på youtube. Idag jobbar jag bara ett kort pass. Det kan vara så skönt att starta veckan med sovmorgon och sen ändå jobba ett kort pass! (Dont get me wrong, klart ja vill jobba flera timmar haha) 

Så jag vaknade klockan 9 och sen gjorde jag en god smoothie. Drack min pwo och tog mig iväg till gymmet där jag körde cardio i 30min och sen benövningar.

Nu har ja käkat lunch och fixat iordning mig!

Hade en fin helg med filmmys på fredagen och på lördagen träffade jag min fina saknade vän victoria och vi drack lite och sen gick vi ut ett tag. Igår söndag var vi och hälsade på davids farmor och det var också jättemysigt! Sen avslutade vi vår helg med tacos och film.




3 bilder ifrån helgen!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR