Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

wishlist på träningskläder

    ·  Isabelle tipsar, Träning/Inspo
hej på er och godmorgon! Jag sitter här i soffan och försöker tagga upp till ett träningspass men det är tungt idag. Är så himla trött och vaknade nyss med huvudvärk dessutom. Tråkigt tråkigt men det kanske går över..
 
För någon dag sedan klippte jag ihop ett collage på träningskläder som jag väldigt gärna skulle vilja ha i min garderob så här kommer en liten wishlist hehe.
 
Här har ni kläder från tre olike hemsidor och den första heter såhär: http://www.icaniwill.se , Där ifrån är det första gråa tröjan ifrån vänster på bilden samt de tredje tightsen på andra raden räknat ifrån vänster. 
 
Den andra hemsidan är: http://aimn.se , Där har ni tightsen på andra raden och de första paret åt vänster. Och toppen på första raden och fjärde plats som det står 38 på. 
 
Sista sidan är: http://www.stronger.se och då har vi på första och andra raden nr två de matchande settet med dem där grönamöntrade träningskläderna! Även på andra raden plats 4 vitgråa tightsen.
 
Det är bara att gå in på dessa sidor så hittar ni dessa kläder men även massor av annat snyggt! Jag älskar verkligen dem här kläderna jag valt ut och har gått och suktat efter vissa ett bra tag nu haha. Tillexempel dem byxorna ifrån stronger.se .. dör så snygga dem är, både dem mönstrade och dem gråvita!
 
Skulle vara så snyggt att matcha den gråvita tightsen tillsammans med t-shirten som det står 38 på och sen den svarta hoddien över. Eller bara den grå tunna tröjan. åhhå, ge mig pengar nu haha.
 
Oftast när jag köper träningskläder så blir det i butik men på senaste tiden har jag beställt också. Mycket ifrån ginatricot, h&m och mitt senaste inköp var ifrån bubbleroom.se
 
Har ni tips på bra hemsidor med snygga träningskläder? Vart brukar ni köpa era träningskläder?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR