Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ledig dag och styrkepass

    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
Hej och god eftermiddag på er! Idag är det tisdag och jag är leeeeedig! Ni kan nog inte förstå min känsla i kroppen av att få vara ledig äntligen. Har jobbat så hårt på jobbet i några veckor nu och även i helgen så att få vara ledig nu och även i helgen är guld värt! 
 
Jag gick upp runt 10 och åt frukost som bestod av havregrynsgröt, hallon och egenplockade blåbär med lite kanel till. Sen gick jag och tvättade. Runt 12 gick jag till gymmet med Cindi där vi körde ett rygg/biceps pass och det gick väldigt bra! Blev ett ganska långt pass men eftersom vi är två som kör så tar det lite extra lång tid så nu håller vi tummarna för en öm rygg imorgon!
 
Kom hem för en timma sen och har ätit mat och just nu ligger jag bara i soffan och kikar youtube. Är trött och vill duscha men orkar inte ta mig till duschen haha, fy så lat! 
 
Dedär med att posa är inte min grej, Inte kan jag framhäva några muskler på bilden heller haha men men.
 
Igår måndag åkte vi in till Karlstad på kvällen för att äta mat med vänner och sen bio och det var verkligen supermysigt. Vi åt på O'learys och maten var så jädrans god! Jag tog hamburgare med sötpotatis till och mmm så gott! Jag vet att det inte är sån mat jag borde äta nu under min viktresa men jag unnade mig igår för fy så sliten jag var. Jag mår mycket bättre idag så jag tror jag behövde lite god mat/godis på bion för nu är jag fit for fight igen! Vi såg suicide squad på bion och den var riktigt bra! Filmtips!!
 
Ser det inte helt gudomligt gott ut? Jag kommer aldrig någonsin igen ta vanliga pommes på restaurang om det finns sötpotatis för det är det godaste jag ätit!
 
Vad gör ni en tisdag som denna?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR