Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kollektion med Linn Löwes

    ·  Isabelle tipsar, New things, Träning/Inspo
Hellu! Idag är det lördag yeyyy!!
 
I torsdags släppte Linn Löwes sin träningskollektion tillsammans med bubbleroom.se och jag gick in för att se vad som fanns att erbjuda och åh så fina träningskläder alltså?!
 
Ni som inte vet vem denna Linn Löwes är tycker jag ni ska kika in både hennes blogg där hon heter: http://linnlowes.isilife.se och även hennes grymma Instagram: linnlowes . Hon är en fitnessjunkie precis som jag och har en sån sjukt tränad kropp (det har inte jag haha skämt o sido) Hennes instagram och blogg är full med tips på övningar, fina selfiesbilder, maträtter and you name it.
 
Jag kunde inte hålla mig ifrån att beställa ett par träningskläder så jag klickade hem detta
 
Ni hittar tightsen HÄR, och Hoodie toppen HÄR
 
Jag tror att detta sett kommer vara superfint ihop och jag hoppar verkligen jag tog i rätt storlek när det kommer till hoddie toppen då jag inte vill att den ska vara tajt men inte heller för stor liksom. Linns kollektion innehåller massor av mer fina träningskläder så jag tycker verkligen ni borde kika in på Bubbleroom.se och titta! Det är Limited edition på kläderna så passa på nu innan dem tar slut.
 
Just nu sitter jag här en fin lördagsmorgon och har precis haft på mig ansiktsmask. Ska sitta och kika lite på youtube och sen ska jag väl börja fixa mig inför kvällens festligheter som innebär kräftskiva med trevligt folk!
 
Ha en fin helg!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR