Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Craycray.se - Nylansering av hemsidan + massa nytt

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay, New things
Hej på er! Nu sitter jag här i soffan efter ett ganska kort morgonpass på jobbet och klockan börjar närma sig 2. jag ska dra iväg till gymmet själv idag men det tar emot som tusan. MEN jag ska iväg så är det bara! Har haft ett enormt sötsug nyss men jag botade det med lite lohilo proteinglass som inte innehåller alls så mycket onyttigheter och framförallt massa protein och lite kalorier!
 
Igår när jag slutade för kvällen så kom jag på.. craycray.se öppnade ju upp sin nya hemsida idag och när jag kom hem så gick jag igenom typ hela hemsidan med alla märken för att se om det fanns något att ha och ja ni kan ju gissa.. det fanns så himla mycket nya märken, nya produkter och jag gick LOCCO! För er som inte vet vad denna hemsida innehåller så har det såklart med smink och skönhet och göra och denna gång beställde jag hem massor av ögonskuggor, några highlighters och ett läppstift som jag tror kommer bli så himla perfekt!
 
Här nedan ser ni bilder på allt jag köpte hem.
 
 
 
På bilderna har jag skrivit märket,färgen och vad dem kostar och dem finns alltså på craycray.se 
 
Några saker är nog slutsålt nu eftersom det var nog inte bara jag som var inne och klickade hem massa hihi. Det som jag är mest spänd på att testa är den första paletten ifrån Morphe brushes. Har suktat efter denna längre och det var bara för någon vecka sen jag satt o letade på nätet om den fanns att klicka hem på någon svensk hemsida men den var slutsåld på alla sidor men nu nu nu nuuuu har jag klickat hem den. Det är många youtuber som snackat bra om denna så det ska bli så kul, och ni vet ju hur mycket jag älskar dem här bruna,röda skuggorna!
 
Det andra som ska bli kul att testa är märket Nabla cosmetics och på bilden ser ni tre skuggor och sen en palett men skuggorna ni ser i paletten har jag ej beställt utan jag har bara beställt själva hylsan så jag kan stoppa ner mina skuggor där i tänkte jag. Den ljusaste skuggan som ni ser på bilden tänkte jag prova att ha som highlighter framförallt för den ser ni grym ut visst!?
 
fjärde och sista bilden är ifrån två olika märken och det första är en higlighter ifrån devinah och den har liksom som en liten skimmrig regnbåge i sig, åh hoppas hoppas den är lika fin när man tar på den!! och det sista är en skimmrig röd ögonskugga ifrån suva beauty.
 
Ja får inte glömma läppstiftet som ni ser på bilden också. Det är ifrån ett märke jag aldrig hört talas om och de hade massa coola färger men jag valde en lite ljusgrå lila färg som jag tror kommer sitta superbra på mina läppar. Detta läppstift kommer dock att ta ett tag innan jag får hem då det bara var pre order på dem så kanske runt 4 veckor stod det men hoppas jag får allt annat innan hehe.
 
Jag är SÅÅ TAGGAD på allt detta och lovar att visa er i bloggen snarast när allt kommit hem och jag kan börja använda det! PUSS
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR