Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tisdags gym + outfit of today

    ·  Mina outfits, Träning/Inspo
Godkväll fina ni! Just nu sitter jag i soffan och är väldigt trött så ska väl snart göra mig klar för att sova. Börjar väldigt tidigt imorgon så lär vara trött annars.
 
Imorse gick jag iväg till gymmet och körde det ni ser på bilderna nedan
 
30min crosstrainer
Och 30min cykel.
 
Sen åkte jag till jobbet och nu är jag hemma. Slänger in några outfit bilder jag tog innan jag åkte till jobbet. Vädret var sååå fint idag och jag är så glad att det äntligen börjar bli varmare ute.
 
Älskar verkligen min nya bombarjacka! Till den bar jag en vanlig tunnare tröja med tryck på ifrån ginatricot. Ett par mörkblå jeans och solbrillorna är köpta i Thailand hihi. Skalet på min mobil är ifrån idiwa.se
 
Puss och godnatt!








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR