Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt i garderoben - Bombarjackor & basic tröjor

    ·  New things
Nyss hemkommen ifrån gymmet och där körde jag crosstrainer i 30min samt 30min cykel. Kände inte för någon styrka så det fick bli kondition och jag brände lite mer än 600kalorier! Toppen!
 
Sist vi var i Göteborg handlade jag inte bara smink utan också lite nya kläder. Jag har sett en stor trend inom modet att ha bombarjackor igen och först så visste jag inte om jag ville ha en själv men efter att ha sett flera i dem så blev jag helt kär och var bara tvungen att hitta en. Jag gick runt i massvis med affärer och kunde typ inte hitta några? Så dagen efter gjorde jag ett nytt försök och en (den gröna ni ser på bilden) Sen sista butiken vi gick in i hade aaaassnygga bombarjackor och massvis av dem och då blev jag lite besviken när jag redan köpt en och kunde inte få pengar tillbaka på den då de bara var bytesrätt men jag bestämde mig för att köpa en till jacka där inne så jaaaaa, nu har jag två stycken. Tur att dem är i olika färger hihi ;D Då kan jag ju variera! Den svarta som ni ser på bilden är lite tjockare så den använder jag för tillfället mycket nu när det inte är jättevarmt ute medans den gröna kommer nog komma till mycket användning framåt tidig sommar!
 
Ni som känner mig sen tidigare vet att jag älskar lite större tröjor med tryck på. Dem kan vara lite tjockare eller tunna och nu var jag ute efter några fler och ååh, H&M hade massor med såna nu för tillfället så jag köpte med mig 3 stycken därifrån och en vanlig hoodie. Sen en tunnare tröja med tryck på ifrån Ginatricot.
 
Ginatricot, Den var på rea så jag tror typ 70kr?
 
Den svarta är ifrån H&M text: Unavailable 99kr.
 
Alltså den här gula tröjan är ju råååsnygg! Älskar trycket!! "Basic just won't do"
Den första bombarjackan är ifrån en butik vid namnet: Chelsia tror jag. 499kr
 
Den andra är ifrån Ruth&Circle 399kr
 
H&M Grön hoodie 199kr tror jag.
Alla dessa basic tröjor med tryck på och denna hoodie är aaaassnyggt till dessa bombarjackor för övrigt!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR