Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

www.romwe.com

    ·  Isabelle tipsar, Mina outfits
Har suttit och kikat på en hemsida vid namn romwe.com och omg de har så snygga kläder! De har typ allt och det är super billigt!! Ska absolut prova att beställa där ifrån någon gång och jag har klippt ihop ett litet collage med kläder jag skulle vilja köpa till vår Thailandsresa så det är inte direkt höstkläder men superfina sommarkläder!
 
1. Högst upp till vänster ser vi en skitsnygg kimono med mönster på 143kr ungefär. 2. Brevid denna ett par ascoola shorts med ananas på, 84kr bara! 3. En till kimono med blommor på också, 135kr. 4. En underbart snygg jumpsuit för endast 135kr!! 5. Längst ner åt vänster ser vi ett såkallat two piece set och även där ananas, 135kr. 6. En typ av tröja med snygga hål på ärmarna, 114kr. 7. en vit T-shirt med en ananas på, 106kr. 8. under den har vi en ytterligare kimono som ser ungefär ut som den första fast mörkare tyg, 109kr. 9. Sista plagget jag valde ut är en casual t-shirt som är en typ av magtröja med hål vid ärmarna, 75kr.
 
Som ni ser har jag börjat älska ananas på kläder och i inredning och då var ju dessa plagg ett måste! Priserna är också toppenbra, inget över 200kr utan närmare 100kr istället. Det enda jag är lite orolig på vissa av kläderna är att de var onesize och jag tycker inte om det när man ska beställa då det är så svårt o veta om det ska passa men de mesta av dem jag valde hade flera storleksval som tur var.
 
Om jag skulle välja och köpa något nu på en gång så skulle det vara two piece set och den vita tröjan med hål i ärmarna.
 
Har ni kollat in deras hemsida någon gång eller beställt därifrån?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR