Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

WWW.HM.SE - Träningsoutfit collage

    ·  Isabelle tipsar
Hej och godkväll söndag! Idag har jag tagit det lugnt mestadels av dagen. Vaknade runt 12 och har suttit framför datorn hela dagen typ. Vi var och handlade lite förut och vi fyllde på med ett celsiusflak också så är väldigt glad över det då våra är slut hehe. Jag har lagat mat och idag blev det stekt lax med citron/dill sås, pommes och vitlöksbröd med en god sallad gjord på tomat,gurka och lök. Super jädra gott alltså!
 
Tänkte slänga in ett inlägg som rubriken lyder. Var inne och kikade på hms hemsida och jag tycker om deras träningskläder väldigt mycket så gjorde ett collage av det jag gillar på deras hemsida just nu och självklart finns det länkar under bilden så du kan komma direkt till hemsidan med det klädesplagget på.
 
Det kanske låter löjligt och svagt men jag tycker om att köpa träningskläder för att jag ska bli mer taggad till att dra till gymmet men ja menar, shopping gör en glad jämt så det är nog inte så konstigt ändå! Och om du får träna i snygga coola kläder så blir ju allt mycket bättre visst?
 
1. Längst upp åt vänster ser vi ett par snygga tights 249kr och ni hittar dem HÄR, 2. Brevid åt höger har vi en fleecejacka för 299kr HÄR, 3. Längst upp åt höger har vi en supersnygg sportbh som bara kostar 99kr och jag har faktiskt denna fast i annan färg och den är superskön! HÄR hittar ni den. 4. Längst ner åt vänster ett par till tights för 249kr HÄR, 5. I mitten ett sportlinne med mönster för bara 99kr också HÄR, 6. Sist längst ner åt höger ett till linne men som är grönfärgat och kostar 129kr HÄR.
 
Alla dessa kläder passar superbra ihop så har ni lite inspo torka när ni väl står på hm och inte riktigt vet vad som kan passa ihop med vad så skulle jag säga att både de svarta tightsen och de linnen som jag tog fram passar in. Sportbhn passar till allt och även fleecejackan också. De mönstrade tightsen passar nog bäst till ett enfärgat linne.
 
Det som är så himla bra med hm är att det inte kostar så mycket heller och jag tycker att deras träningskläder har väldigt bra kvalité ändå och dem är supersnygga! En annan sak som också är bra är att de oftast har dessa kläder i olika färger så om ni går in på länkarna jag lagt så kommer ni att se på tex linnen att dem har fler färger än dem jag valt.
 
 
Vad tycker ni om dessa collage jag börjat göra?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR