Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Would you rather tag

    ·  Vardag
Hej på er! Idag tänkte jag köra som rubriken lyder. En "would you rather tag" alltså "skulle du hellre.."
Så vi hoppar in i frågorna på en gång.
 
Skulle du hellre gå ut med rufsigt och fult hår och fin sminkning, eller snyggt hår utan smink?
Jag skulle gå ut med fult hår och fint smink hehe.
 
Skulle du hellre raka dina ögonbryn eller att dina ögonfransar ramlade av?
Oj, fy vad hemskt men jag tror faktiskt att jag skulle raka ögonbrynen för dem kan jag bara måla på, det blir ju jobbigare att behöva sätta på ögonfransar varje dag liksom haha.
 
Skulle du hellre bli tvingad att bara köpa på MAC eller bara köpa på Sephora resten av ditt liv?
Jag skulle bara köpa på sephora för där har de massa olika sminkmärken även om jag nu på senaste börja gilla Mac.
 
Skulle du hellre gå ut med en foundation som syns med en rand eller att ha tagit på för mycket rouge så att den syns väldigt mycket?
Absolut mer rouge. Det är såååå fult med foundation randen vid hakan haha.
 
Skulle du hellre ha en väldigt dålig orange spray tan på din kropp eller en konstiga linjer av din spraytan som du inte kan täcka?
åh fy så fult båda är haha. Men ja, en orange spray tan isåfall.
 
Skulle du hellre ha en ful klippt frisyr eller en ful hårfärg?
En ful hårfärg för egentligen om man tänker efter så är ingen hårfärg riktigt ful. Inte vad jag kan tänka på just nu. En klippt frisyr är ju svårare att göra något åt.
 
Skulle du hellre vilja att youtube försvann föralltid eller twitter?
Den här är lätt. Twitter, bye bye. Youtube däremot måste stanna!
 
Skulle du hellre få ge upp dina sminkborstar/penslar eller mascara?
Mascara. Får väl använda lösögonfransar i värsta fall haha.
 
Ahh, det var dessa frågor. Vad tyckte ni? Borde jag svara på såna här fler gånger? Jag själv tycker det är roligt att läsa o se vad andra hade valt. Tänkte att jag skulle göra lite frågor då och då på bloggen så att ni också får se vad jag är för typ av person hihi.
 
(bild lånad ifrån google.se)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR