Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tumblr and Autumn inspo - nails

    ·  Isabelle tipsar
Jag är en sommar person och har nog alltid varit en. Så fort det börjar bli mörkt ute och kallare så blir jag väldigt deppig och det blir så varje gång hösten och vintern kommer. Så det bästa jag kan göra när det är kallt och mörkt under typ halva året i sverige så åker vi utomlands och det är det bästa jag vet så på ett sätt så längtar jag ju alltid lite till vintern för att jag då vet att det bara är någon månad kvar tills vi åker MEN! Om man tänker efter så kan man göra hösten och vintern så himla mycket mysigare och roligare än vad den egentligen är!
 
Jag tänkte att vi kör igång lite höst inspo till och börja med och det är inte bara för er men också för mig så att jag kan bli påmind om att det faktiskt går att göra något åt den mörka tiden på året också och må lika bra för det! Jag kommer ha lite olika teman och vi kör igång med det första på en gång. Alla bilder är tagna ifrån tumblr.com och det är därför rubriken heter bland annat med tumblr.
 
A U T U M N   N A I L S    I N S P I R A T I O N
 
Ja, Första temat för att vi ska bli lite mer uppåt inför hösten är höst naglar! Jag gillar ju att måla naglarna även om jag inte haft de finaste och längsta men jag tycker ändå det är kul!
 
Dessa naglar letade jag fram och jag seriöst älskar dem och detta får mig verkligen sugen på att gå till en nagelsalong och göra förlängning av mina naglar och prova någon av dessa designer. Den jag gillar mest måste nog vara den högst upp till vänster. Älskar dessa varma färger och det är så snyggt med ett träd på tummen, Dem påminner mig verkligen om en stor vacker lövhög som precis fallit ifrån ett träd!
 
De högst upp åt höger är också bara för söta och på ena fingret som ni ser är det en kopp med ja, choklad, te eller varför inte en kaffe. Längst ner till vänster har vi löööööööööv, så himla fina lööööv! I löve them! Och sist men inte minst dem längst ner till höger: Vita med en massa glitter på topparna, så jädra snyggt!
 
Absolut finns det enklare naglar att göra än just demhär men jag tyckte att dessa var höst!
 
Färger jag kommer vilja använda mig av på mina naglar i höst är svarta, glittriga, bruna, mörkröda, lila, och kanske till o med lite beige. Vad skulle ni sätta på era naglar? Vad är era typiska höstnaglar?
 
Så ta fram dina favvo nagellack som påminner just dig om hösten och bara måla!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR