Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Stolt effektiv dag!

    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
hej på er! Klockan börjar närma sig runt 1 och imorse gick jag upp lite tidigare och var klar på gymmet runt 10. Idag körde jag kondition på tom mage och det var springbandets tur att få sig en omgång! Det gick väldigt bra och jag blev väldigt svett som vanligt haha. Jag har nu precis sminkat mig och idag gjorde jag en lite annorlunda sminkning än vad jag brukar göra. Bild på det kommer senare i veckan/idag. Ska om ett litet tag träffa min kära vän Carro.
 
Igår hade jag en väldigt effektiv dag och jag blir alltid så stolt över mig själv när sådana dagar kommer för allt känns så bra. Det känns så skönt på kvällen när man ska sova o veta att man gjort något bra för sig själv.
 
Dagen igår började med att jag gick upp lite innan 10 för att käka frukost. Därefter tog jag min celsius apelsin och gick ner mot gymmet. Där körde jag 1.5 timmes träning på ben och rumpa och det gick verkligen asbra. Väldigt trött efteråt men så himla skönt att jag gjorde det. Brände ungefär 600 kalorier.
 
Efter att ha gjort detta så gick jag hem och tog det lugnt innan jag hade tvättid och mellan tvätten så käkade jag lunch som bestod av en bit kyckling paj med broccoli och tomat vid sidan av, så jädra gott! Speciellt när pajen var egen gjort från någon vecka tillbaka.
 
Mellan tvätten så skrev jag även ett nytt personligt brev till en butik som jag ska söka till och jag blev nöjd över hur det blev! Därefter när David kom hem så lagade jag mat som bestod av kyckling i en god enkel sås till ris, ni ska få receptet någon annan dag för det var så gott och så himla enkelt! På kvällen runt 7 kände jag att jag hade för mycket energi för att bara sitta framför tvn så jag gick ner till gymmet för mitt andra pass och då körde jag endast crosstrainer på ganska lagom nivå i 45 minuter. Efter detta kände jag mig än nöjd och brände ca 400 kalorier. Efter gymmet gick vi över till davids syster för att umgås lite och sen hem för att sova.
 
Åh vilken härlig dag känner jag!! Eller hur är det skönt när man verkligen känner att "idag har jag gjort ett bra jobb och jag är så jädra nöjd"?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR