Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Recension på Seche Vite, fast dry top coat

    ·  Isabelle tipsar
Idag tänkte jag ge er ej liten recension på top lacket som jag beställde hem för någon vecka sen och jag har provat det två gånger nu och känner att jag kan ge er en bra recension på det!
 
Vad är det för något och vad gör det?
 
Det är ett top lack som man ska använda efter att man använt nagellack eller om man bara vill använda det utan något under så går det också bra. Just detta är ifrån Seche Vite och det är ett top lack som ska torka väldigt fort och göra så att nagellacket man har under ska hålla längre och det ska bli en fin glans på nageln också och ett jämnt resultat.
 
Vad jag tycker om designen på flaskan, storleken och priset?
 
Designen är väldigt lätt och stilrent, genomskilning flaska med svart text. Formen på det är väl som vilket annat nagellack som helst ungefär och den märker inte ut sig något speciellt. Den är liksom ingen wow flaska men inte heller "åh så ful" om ni förstår vad jag menar. Storleken är väldigt bra och det är 14ml vilket är bra mycket innehåll! Själva penseln eller vad man ska kalla det är inte för tunn och inte heller för bred utan lagom skulle jag säga. Priset på kicks.se som jag köpte dem på var 99kr just då men annars brukar den kosta runt 129kr och för mig är inte det jättedyrt eftersom det är ett topcoat och man kan använda det varje gång man målar naglarna.
 
Såhär ser flaskan ut.
Håller den vad den lovar?
 
Det tycker jag absolut den gör! Jag har ju hört så himla bra om det och har även sett på klipp när folk använder den och det var en av anledningar till att jag köpte det också. Första gången jag använde det gjorde jag med ingenting under utan bara den för att få naglarna lite glansigare när jag inte orkade ha nagellack på och det gick lätt att måla på och det blev ett väldigt bra och jämnt resultat. Jag hade det på tills idag alltså ungefär en vecka och det hade idag börjat släppa i kanterna lite på naglarna men inte så mycket så att man kunde dra av stora flikar av dem, så jag personligen tycker att den verkligen håller vad den lovar.
 
Idag när jag målade med nagellack under blev jag ännu mer överraskad över hur fint det såg ut på, det liksom la sig som en hinna och helt ärligt så torkade det på mindre än en minut efteråt. det gick så jädra SNABBT och det är nog det som gör mig mest nöjd med produkten!
 
Sammanfattning.
 
Jag skulle säga att alla som tycker om att måla naglarna men inte riktigt orkar vänta på att det ska torka och alltid kommer emot sina naglar så att man får såna där fula jack i nagellacket behöver ett sånt här top coat! Jag har aldrig någonsin provat ett så snabbt torkande topcoat och jag har inte fått några fula jack över nagellacket alls så jag är verkligen jätte nöjd!
 
Som sagt ni kan köpa det HÄR och just nu kostar det 99kr så passa på och ni kommer verkligen inte bli missnöjda, tro mig!
 
 
Idag målade jag en fin guldig kopparfärg på mina naglar. Ett nagellack ifrån Thailand.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR