Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

My new Reebok - Bästa impulsköpet

    ·  New things, Träning/Inspo
När vi var i Göteborg i helgen så åkte vi över med båt till fredrikshamn som ligger i Danmark och där stannade vi bara i ca en timme innan båten gick tillbaka. Första butiken vi gick in i var ett systembolag tror jag fast ett väldigt mysigt bolag må jag säga. Det fanns alkohol men även massa fin choklad och present korgar osv.
 
Där inne köpte jag mig en mixing drink Sourz i smak "Rainbow ice" Egentligen inte för att de just var alkohol utan för att flaskan var så himla fin. Kolla nedanför hihi
 
 
Så fina färger. Tror inte den finns i Sverige att köpa heller så det är ju kul också. Den kostade 108 svenska kronor.
 
Men nu kommer vi till det bästa impulsköpet jag gjort någonsin tror jag. Eftersom vi hade så lite tid på oss så gick vi in i butiken bredvid vilket råkade vara en outlet butik för sportkläder och skor, så vi gick in där och kikade lite snabbt och där stod dem. De vackraste träningsskorna jag skådat på väldigt länge. Först såg jag priset och jag tänkte att nää det var lite dyrt så jag gick vidare och kikade runt men sen gick jag tillbaka till dem och såg att jag kollat fel på priset och att de kostade endast 250 danska kronor vilket ungefär blir 300kr och jag kände då att nä jag måste bara ha dem. Så jag provade dem lite snabbt där inne och de var så himla bekväma så ah, dem fick följa med mig hem helt enkelt och nu i efterhand så inser jag att det verkligen var ett impulsköp för jag brukar aldrig köpa skor på det sättet. jag brukar prova, sen fundera o sen oftast inte köpa skorna ändå men jag är så nöjd över dem och jag tränade i dem på gymmet igår och de är så himla sköna att gå i. Så här får ni bilder på mina nya godingar!
 
 
 
 
 
 
308 svenska kronor gick dem på och jag har försökt leta upp dem på nätet men jag kommer ej ihåg vad dem hette.. Har slängt lappen de stod på tyvärr men visst är dem snygga? Alltså grått och mintgrönt är ju toppenkombo. Jag har storlek 38.5 på dem och det har jag i vanliga fall på de flesta skorna. Ibland 38 och ibland 39, det är lite olika.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR