Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Missäy & HM

    ·  Isabelle tipsar, New things
Som jag skrev i något inlägg tillbaka så var vi i Göteborg i helgen och strosade runt lite på stan men jag köpte nästan ingenting utan kikade mest men här kommer två saker jag köpte där!
 
Var inne på H&M för att köpa lite underkläder så det gjorde jag men jag hittade även en snygg sportbh då jag lyckades missfärga en av mina som jag använder mycket hemma, Den blev jätteful i färgen och ser begagnad ut haha så då bestämde jag mig för att köpa denna som ni ser nedanför!
 
 
 
En vanlig grå/svart med snygg text som detalj på den. Den satt väldigt bra också! Tränade i den för första gången idag dessutom och jag har inget att klaga på. Den kostade endast 99kr på H&M vilket är ett väldigt bra kap!
 
Jag gick även in på min favvobutik Missäy som jag alltid måste besöka när jag åker ner till Göteborg. Jag köper nästan alltid något där dessutom. Det är en lite annorlunda butik som inte finns här där jag bor så därför är det extra kul att köpa kläder som inte riktigt finns överallt! Denna gång fick det bli en skinnjacka. En röd dessutom som jag aldrig trodde jag skulle köpa! Rött är ju supersnyggt men lite vågat också men när jag provade den så kände jag att den får åka med mig hem.
 
 
 
 
 
Det är ju inte helt lätt att fota en skinnjacka haha men här ser ni ju ganska så bra hur den ser ut och vilka detaljer den har. Det jag älskar mest med denna är att den är liksom lite tjockare upp till axlarna som ni ser där med ränderna samt nere vid ärmarna. Det är så snyggt! Översta bilden ser ni hur den ser ut helstängd och den understa när den är öppen. Denna kostade 299kr!! Ja ni hörde rätt. Bara 299kr för en skinnjacka är ju som klippt liksom! Det fanns även denna i Svart, såg lite annorlunda ut oc hade leopardtyg på insidan men den var hur snygg som helst också så om den finns kvar nästa gång så kanske den också åker med hem hihi.
 
Denna kommer nog bli snyggt till ett par svarta jeans, mina hunterstövlar, en svart väska och en en ganska dramatisk sminkning eller en lättare sminkning men med mörkröda läppar till. åh så snyggt!
 
Har ni någon favoritbutik när ni besöker Göteborg?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR