Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

leg/bum session

    ·  Träning/Inspo
Heej och god förmiddag! Jag kom hem från gymmet för ca en timmes sen och är helt slut! Jag åt frukost runt 9 och sen mot gymmet runt 10! Idag körde jag en längre ben/rump träning och det gick riktigt riktigt bra denna gång! Ibland när jag kör ben och rumpa har jag svårt att få den där extra kontakten med musklerna men jag tror att jag fick det denna gång!
 
Började med 10 min crosstrainer och sen gick jag på lite olika övningar för rumpan så som squats med smithmaskinen och liggande benpress på den. Lite utfall och sen lite med stång. Jag är tyvärr så jädra dålig på alla dessa namn för övningar så får nästan försöka ta kort på dem nästa gång så förstår ni bättre! Körde i ca 1.5 timme och nu är jag totalt slutkörd! 
 
Ca 600 kalorier brände jag idag! Tjohoo
Det som gjorde att jag orkade så länge är denna lilla dryck. Celsius! Ja jag vet, jag tjatar om den heeela tiden men den fungerar verkligen. Skitsamma om de bara är jag som har massa plasebo på det men det fungerar haha! Denna är en av mina favoriter!
 
Nu ska jag se om det finns jobb och sen ska jag även ta det lugnt, käka min goda mat som ni får se i ett senare inlägg. Ska måla naglarna också.
 
Hoppas ni får en fortsatt fin dag kära ni! Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR