Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kreativ mindfulness - Adlibris.se

    ·  Isabelle tipsar
Jag har alltid tyckt att det är roligt att måla och fylla i saker och nu sist nät jag beställde min personliga almanacka kunde man välja till några sidor av målarblock så att man kunde fylla i och färglägga bilder så igår satt jag och gjorde det då jag fått hem almanackan och jag tycker det är så himla rogivande och kul att göra så var ute på nätet igår kväll och kikade runt på om det fanns några typ av målarböcker och trillade då in på Adlibris.se vilket är en stor boksida. Och där fann jag det jag letade efter. målarböcker som inte bara är till för barn utan för oss vuxna också att bara sitta och färglägga massvis med detaljer osv och jag hittade några som jag fastnade för och klippte ihop ett litet collage så ser ni vilka jag skulle tänka mig att köpa!
 
Really relaxing colouring book 6 (Indian Summer), du hittar den HÄR
Min underbara world of fashion: Rita och måla, skapa och dröm, Du hittar den HÄR
Karneval: Du bestämmer färgerna, du hittar dn HÄR
Pennor för att måla hittar du HÄR
 
 
Dream cities, du hittar den HÄR
 
Härliga böcker va? De har jättemånga fler på hemsidan så kika in där om du också är intresserad och vissa målarböcker är inte alls dyre så som den där Karneval, bara 75kr. Kap! Ni kan även klicka på länkarna jag skrivit under"HÄR" ovanför så kommer ni direkt till dem böckerna jag valde ut som jag tyckte om.
 
P u s s !



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR