Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Karlstadstripp

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, Älskade dagar
Hej och godmorgon på er! Idag är det freeeedag och jag sov till lite över 9 idag. Har fortfarande inte gått upp ännu haha. Men sks väl det snart! Tänkta äts frukost och sen ta mig iväg till gymmet.

Igår var jag och två vänner i karlstad och kikade runt lite men köpte ingenting förutom pennor på ikea men det var mysigt ändå. Vi käkade och kollade i butiker osv. Jag såg denna lampa på Åhléns och jag vill ha den så mycket! Snygg va?

499kr
Här hade ni även gårdagens sminkning.

När jag kom hem så hade min almanacka landat ner i brevlådan så började att fota den o sen skriva lite i den så inom kort får ni se bilderna på den. Den blev asbra!! Åkte på kvällen och hämtade ut ett paket till mig som ni också ska få se inom kort. Är sååå exalterad över det!!

Nej, nu måste jag ta mig upp och starta dagen på bästa sätt, frukost och gym! 

Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR