Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Göteborg-Fredrikshamn

    ·  Resa med David och Izza, Älskade dagar
Förra helgen åkte vi till Göteborg för att umgås med Davids ena syster och hennes familj och vi hade förbokat en dagstripp till Fredrikshamn i Danmark med en stor båt vid namn "steena Danica" tror jag. Det tog ungefär 3.5h dit och så var vi där i en timme och sen 3.5h hemåt igen. För oss vuxna var det dock lite långtråkigt på båten men för alla barn är det nog superkul för det fanns lekrum, pingis, minigolf, massvis av spelmaskiner, en bar, en restaurang, och en trubadur. Vi satt mest vid bardelen och chillade. oh visst ja, en taxfree fanns också!
 
Jag blev lite åksjuk tyvärr så jag blev lite störtd av det men trubaduren var asgrym och på morgonen åt vi även deras frukostbuffé som var helt underbart god! Man kunde även boka in att äta lunchbuffé men vi körde bara på frukosten.
 
Väl i hamn så var vi ju inte så länge och som ja skrev i mitt förra inlägg var vi bara inne i två butiker. Men ni ska få lite bilder ifrån när vi var på båten osv.
 
Här stod vi och väntade på spårvagnen som tog oss till hamnen i göteborg klockan 8 på morgonen en lördag.
 
Ovanför ser ni en onge som två sekunder efter att fotot togs ramlade ner i backen hihi.
Frukostbuffén <3
 
 
Älskar den här bilden ovanför
 
Vi gick upp på däck för att se hur det såg ut och herre jösses vad det blåste! Men fint var det
 
Mitt hjärta <3
Det enda jag köpte på taxfreen inne på båten haha. Toblerone som jag inte ätit på sååå länge. Aldrig provat denna men den var supergod. Crushed corn innuti!
 
Här kommer några bilder dagen efter innan vi skulle åka hem ifrån Göteborg
Jag har aldrig riktigt tyckt om coconutjuice då jag tycker det är en för söt smak men har börjat gilla den mer o mer nu!
 
 
Alltså bubblor på bild är så himla fint! Älskar den tredje bilden så himla mycket!
 
Snart åker vi tillbaka till Göteborg och jag längtar så!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR