Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fruktsallad a la Isabelle

    ·  Isabelle tipsar, Mat och gottigheter
Hej på er denna gråa måndag. Jag sitter just nu i soffan och är så himla trött och uttråkad men som sagt för trött för att göra något haha. Jag blir alltid såhär trött efter ett hårt gympass. Innan passet har jag sån jädra energi o tänker att jag kommer ha denna energi hela dagen men sen efter ett gympass är ja som en jädra sengångare haha! Jag orkar typ inte göra något fast att ja vet att jag borde göra saker. Men men. 
 
Har nyss avnjutit en god fruktsallad som jag gjorde förut och tänkte dela med mig till er vad jag hade i.
 
Jag skalade och hackade i massor av äpplen, päron, banan, apelsin som är min favorit i fruktsallad och sist men inte mins kärnfria gröna vindruvor! Jag toppade allt med en stor sked med turkisk yoghurt för att få en god syrlighet i allt. Sååå himla gott! Älskar hur banan och apelsin går så bra ihop i detta. 
 
Detta är ett jättebra mellanmål eller ett snack på kvällen om du försöker låta bli nattmackor som lätt kan slinka ner när man sitter och kollar tv hihi. 
 
P u s s !



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR