Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Crosstrainer workout

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Hej måndag! Sitter just nu i soffan och har ätit frukost fast att klockan är närmare ett haha. Gick till gymmet senare idag då jag var så trött. På gymmet körde jag 60 min crosstrainer, såå jobbigt och speciellt nu när jag börjar bli sjuk..
 
Har inte uppdaterat så mycket i helgen då vi tog en tripp till göteborg så jag gav er två tidsinställda inlägg som jag hoppas ni tyckte om! 
 
På lördagen åkte vi en dagstur med en stor båt över till fredrikshamn ifrån göteborg och det var väldigt mysigt. Vi kom hem runt 7 o då åt vi tacos och såg på film. Igår gick vi runt och shoppade lite och kikade runt i butiker som jag måste göra varje gång vi åker ner till göteborg. Inte för att shoppa så mycket men jag gillar att gå runt o kolla, fika, gå till någon park eller så. Så himla mysigt och jag vill verkligen flytta ner till göteborg!!
 
Jaa. Idag kommer det inte bli så mycket mera gjort även om ja har en del saker att fixa men jag orkar verkligen inte.. 
 
Kommer göra ett inlägg med vad jag köpte i Danmark och senare i något inlägg så får ni även lite bilder från resan då jag tog med min systemkamera så håll utkik! ha en trevlig vecka alla! Puss!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR