Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bästa sättet att starta din dag

    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
Hej och godmorgon onsdag! Sitter i soffan med min pwo som snart är uppdrucken och jag ska strax kila iväg till gymmet för morgoncardio! Är så himla trött idag men det kan ju bero på massagen jag var på igår.
 
Det var så himla skönt och hon var så duktig! Det gjorde riktigt ont i ryggen och jag berättade att min spännings huvudvärk kommer ifrån axlarna så hon la extra fokus där så igår när jag kom hem blev jag helt utmattad. Jag mådde nästan lite illa men det är ju inte så konstigt då kag inte brukar gå på massage så ofta.
 
Jag ska tillbaka på måndag för att göra den där infraröda värme behandlingen då duschen som var där inne inte fungerade som den ska och jag får till o med 30 minuter massage som kompensation för att jag inte kunde göra den behandlingen igår. Det kallar jag att vara mån om sina kunder! Jag kan verkligen tipsa om ni ska göra någon typ av behandling att gå dit. Det heter gröna lyktan och ligger i det gamla vita tingshuset på stan i kristinehamn och om ni ej vet vart så googla det. Det är värt varenda krona!
 
Idag ska ja som sagt gymma, sen duscha och sminka mig för att sen gå på möte och sen tvätta och ikväll blir det ett gympass med victoria. Så full fart hela dagen! Det gillas, då somnar man gott ikväll!
 
Vi var på thaibuffé ja o mamma innan massagen igår!
 
Min frukost innan gymmet igår som bestod av en celsius päron och en alldeles för saltad havregrynsgröt med blåbär och jordgubbar toppat med kanel och agavesirap. Gott förutom saltet haha.
 
Igår körde jag cardio och ben/rumpa i 1h 40 min och det är verkligen det bästa sättet att starta sin dag med. Ett träningspass innan du tar tar i allt annat gör att dagen blir så mycket bättre. Även om du känner när klockan ringer att det känns bättre att sova den där extra timmen så är det verkligen inte det. För när du väl tagit dig till gymmet och kört ett pass så känner du dig så stolt och energirik så det är värt!
 
Hoppas ni får en bra onsdag alla! Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR