Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Augusti Glossybox

    ·  Isabelle tipsar, New things
Det var ju ett tag sen jag visade er inlägg om Glossybox och ja, jag prenumererar fortfarande på dem men bara inte tagit kort på allt och lagt ut men tänkte att jag kunde visa er vad jag fått denna månad ifrån dem och jag blev väldigt nöjd som vanligt hehe.
 
 
Här är beskrivningen på det jag fick i min box MEN de har skrivit fel på en av sakerna då jag fick något annat i boxen. Jag fick INTE wella professionals, utan jag fick ACO sun kissed selftanning facecream! 
 
Dessa fyra produkter var i min box!
En blendingborse ifrån Emite makeup som jag är super nyfiken på att testa då den var supermjuk och jag tror den kan vara bra att blenda ut ögonskugga med.
Jag fick även ett läppbalsam av "hot makeup" och det ser ungefär ut som eos kända läppbalsam och det luktade väldigt gott och var mjukt på läpparna!
Denna är jag också väldigt nyfiken på att testa då jag gillar olika selftanning produkter och denna kommer ifrån "ACO"
Kueshi är ett märke jag känner igen då jag fått en annan produkt ifrån glossybox en gång och det var ett ansiktvatten som luktade sååå fräscht och den var superbra så denna ska också bli kul att testa. Det är en lotion!
Detta är en ögonfrans primer som alla fick i sin glossybox denna månad och jag har aldrig haft en primer för ögonfransarna innan mascara så samma här, väldigt nyfiken på denna och det ska bli kul att få testa och se om den fungerar.
 
Sammanfattning: Denna gång blev jag väldigt väldigt nöjd då det var produkter jag kommer kunna använda vardagligt men det jag blev mest nöjd över var ögonskuggspenseln. Men som sagt denna box var verkligen bra! Och ni som inte vet vad glossybox är så får man en box varje månad för 139kr/månaden med olika skönhetsprodukter, det kan vara allt ifrån fullsize produkter till olika prover osv och för att göra det lättare för glossybox och dig själv så kan man på deras hemsida fylla i vad man är intresserad av och vad man har för hudtyp, hårfärg osv så att de vet och formar sig efter dina behov! Om ni skulle vilja ha en box hem varje månad så gå in på denn länken:
 
https://www.glossybox.se/referal?CI=MTM0OTg4
 
Jag har en löpande prenumeration och betalar 139kr/månaden men man kan även välja att betala mer en gång och ha tex 6mån prenumeration eller så.
 
Vad fick ni i er glossybox som inte jag fick?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR