Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Trött måndag och min helg

    ·  Älskade dagar
Hej och godmorgon från en super trött Isabelle. Idag är det måndag och jag hade tänkt gå upp runt 9 o gymma runt 10 meeen jag var så himla trött så ställde om klockan till 10 o tänkte att jag skulle träna runt 11 istället men jag känner att jag verkligen inte orkar gymma nu.
 
Ska även till gröna lyktan senare för att göra den där infraröda värme behandlingen och lite massage.
 
Vad har jag för planer denna vecka då? Jag ska förbereda mig inför ett möte på onsdag och det är en del saker jag måste göra innan det. Sen vill jag hinna träna så mycket som möjligt och även övningsköra.
 
Här kommer några bilder som får sammanfatta min helg
 
Vi körde gokart i lördags och det var första gången för mig men det var roligt!
Igår körde jag och victoria ett hårt hiitpass på bandet i 50 min och efter det övningskörde jag.
Och igårkväll åt vi supergod mat davids syster gjort. Mmm så gott!
 
Ska ni hitta på något kul i veckan? :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR