Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tidig höst morgon

    ·  Älskade dagar
Godmorgon mina läsare (om de finns några kvar he he) 

Klockan är kvart över 5 på morgonen en kall måndag och jag sitter redo för att cykla iväg till jobbet. Idag ska jag börja och prova på en ny avdelning på jobbet och det innebär nya arbetstider så jag kommer vara sååå trött varje dag nu haha men det kommer vara sååå kul så det gör mig inget! kan säga att jag trivs så fruktansvärt bra på det stället jag är på nu och det känns så himla underbart att få känna såhär på ett jobb. Jag gjorde ju inte riktigt det på mitt förra jobb så ah, så himla skönt!

I lördags så åkte vi ner till göteborg för att sova en natt hos davids syster för attt igår sen åka hem med hennes barn hit till vår stad då de har höstlov.

Igår gick vi lite på stan, jag letade efter stickade tröjor,  skor och vinterjacka men jag fann bara skor tyvärr. Kommer visa er dem när jag fotat dem hehe. De var snygga och lite annorlunda emot vad jag brukar bära men ville ha ett par som hade lite klack så man kan ha dem på finare tillfällen också då jag inte har några.

Vet dock en jacka som jag kanske ska köpa men får se! Den är så sjukt fin men när det kommer till att köpa skor, kläder med mera så blir ja så snål.. de är så konstigt egentligen då jag inte brukar köpa så mycket sånt till mig själv annars men ja, det känns så träligt o behöva slänga ut mycket pengar på en o samma gång om ni förstår.

Men nu måste ja skynda mig. Här kommer några enstaka bilder ifrån helgen.

Har ni provat någon gång o försöka fota ihop med en liten ettåring? Ja resultatet ser  ni ju ovanför haha! 

I bilen påväg till göteborg. Alltid en celsius som får följa med!
Ångrar så att jag inte köpte denna kofta. Så snygg men 400kr känns haha. Brukar ni med ta selfies när ni provar kläder för att tänka på om ni ska köpa den eller ej för att sen gå tillbaka vid senare tillfälle o köpa den? 

Puss o ha en fin måndag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR