Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Thailand 2012-2013

    ·  Resa med David och Izza
Heeej och godkväll kära ni, förlåt för att jag varit borta i några dagar men jag har ju som jag skrivit tidigare börjat praktisera och jag började i fredags och kör nu ett tag fram över och först måste jag bara säga: DET ÄR SÅ KUL! Jag längtar lite till och med till jobbet hehe. Så ja, idag är det tisdag och jag är inne på 3e jobbdagen där och det känns så himla bra! Jag får inte ont i huvudet när jag jobbar heller *PEPPAR PEPPAR* vilket är sjukt underbart, Jag får träffa kunder, hjälpa och tipsa men även själv bli inspirerad. Jag känner att jag är mycket gladare och det är toppen helt enkelt!
 
Nu sitter jag i soffan och har precis ätit och duschat. Gick iväg till gymmet runt 7 och då körde jag cardio som blev 30min crosstrainer, 15min på gåbandet i uppförsbacke och sen avslutade jag med 15min på cykeln.
 
Ja ni kanske undrar över rubriken? Jo, första gången jag besökte thailand var i december 2012 och med min pojkvän David och jag vet inte riktigt om jag visat er bilder ifrån den första resan. Visade ju er i ett flertal inlägg när vi var där senast december/januari (om ni vill läsa dem inläggen så finns dem under kategorien: RESA MED DAVID OCH IZZA). Så tänkte ge er några bilder nu ifrån första resan hehe. Kan ju va kul o blicka tillbaka lite! OCH om ca 2 månader åker vi tillbaka till thailand och då blir det min tredje gång men absolut inte min sista!
 
Så himla söta vi var där! HAHA.
Åh, minns detta ställe. Vi åkte på en dagstripp till denna stora "trädgård" eller vad man ska kalla det och på bilden ovan så står vi ganska så högt upp och ser ner över parken. Så himla vackert!
En Isabelle i hatt i väntan på en pizza, vad jag minns iallafall!
Åh, Den här bilden får mig att längta ännu mera till thailand. Massagen!! alltså den fotmassagen man får i thailand för ungefär 50 svenska kronor. Den är helt underbar! Ska göra så många olika massager när vi åker ner nu!
Här simmade vi runt och kollade på småfiskar minns jag!
Här är en bild på lite av Davids familj. Vi träffade alla dem här nere för de hade åkt ner till thailand tidigare än oss. Man kan ju verkligen se att jag inte tillhör familjen hahaha, så vit som jag var!
Här ovanför ser ni en bild på en liten vattenpark i Pattaya som vi besökte. Det var mysigt men vattenbanorna åt höger som ni ser lite av var ju livsfarliga! Det är liksom som ett "gupp" i mitten på dem och när man åker i den farten så höll man typ på att flyga ur banan...
Åh! Denna bild ovanför var tagen på nyår till 2013. jag minns att vi var på det kända Walking street med en kompis vi träffat där nere och vi var med han på en klubb. på 12 slaget på natten så släckte de ner hela gatan och räknade ner från 5,4,3,2,1...... o sen kom alla fyrverkerier och WOW, En känsla som som jag önskar alla kunde få känna någon gång. MÄKTIGT!
 
Jaa. Det var några tillbaka blickar och jag tänkte visa er lite fler bilder någon annan dag eftersom vi tog MÅNGA när vi var där hihi.
 
Nu ska jag ta det lugnt innan det är dags att sova, ännu en rolig jobbdag imorgon! Puss och godnatt!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR