Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

lördag i göteborg

    ·  
Godkväll kära ni. Idag har vi varit ute på stan i göteborg hela dagen och strosat runt i butiker och vi hade även planerat in att gå på liseberg då det är halloween o allt där men oj så mycket folk och alla biljetter till skräckhusen där inne var slutsålda så ja.. nästa år får det bli istället! Vi har bokat in oss på att gå på nattbio istället och vad passar inte bättre än att se på en skräckfilm nu kär det är alla helgona! Paranormal activity 5. Kommer ju dö haha! 


Idag har jag även shoppat en del vilket behövdes och jag är väldigt nöjd över mina köp. Det är lite till jag skulle vilja köpa men får se om vi går ner imorgon innan vi åker hem annars får det bli någon annan gång. Tänkte visa er vad jag köpt i ett senare tillfälle men kan ju berätta från vilka affärer. Bland annat ifrån lush, veromoda, och sephora. Yeyyyy!!

Nu ska vi bara vänta in tiden tills bion början. Här kommer lite bilder.

Bästa frukosten på länge! Toas med brieost och salami samt den godaste kvargen gräddkola smak! Och min celsius 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR