Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Livine vatten med koffein

    ·  Isabelle tipsar, Mat och gottigheter
Godmorgon Onsdag! Tänkte berätta, eller ja, tipsa om en sak jag hittade på maxi igår i min stad. Det är nämligen detta
 
(bild lånad ifrån google.se)
 
Livine vatten med koffein i!! Hur sjukt? Jag blev väldigt nyfiken så var tvungen att köpa en och dricka under mitt jobbpass och ja, "vattnet" smakar ju inte riktigt vatten hehe, det ska vara smaksatt med citron och citronsmaken känner man absolut men den är liksom mer sötare, typ som sprite! Men jag tyckte smaken var väldigt god och den innehåller 150mg koffein i hela flaskan och det är sjukt mycket! Ni vet celsius som jag alltid dricker. I den innehåller det 200mg vilket är mer men det är ju nästan som det där vattnet och jag tycker verkligen den fick mig att piggna till och om inget annat så var den god att dricka hehe.
 
Har ni provat den? ca 20kr kostade den.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR