Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Guldad sotning - och äntligen praktik

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Hej tisdag! Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen de senaste dagarna men som sagt, I helgen var jag väldigt trött och umgicks för det mesta med David och hans familj och igår var jag så trött så jag orkade inte ens ta mig iväg till gymmet på hela dagen samt att jag bara gjorde en massa utbildningar hela dagen igår. Tror alla utbildningar tog mig ca 4.5 timme sammanlagt hehe. Men det är roligt! Jag har ju inte berättat för er än men jag ska börja praktisera på Maxi och jag är så himla glad över det! Ska bli så skönt att få komma igång igen o jobba, lära mig och anta nya utmaningar. Imorgon ska jag dit på möte och introduktion och det är därför jag suttit med massor av utbildningar innan det.
 
Men nu till rubriken. Gjorde en snygg guldad sotning i fredags när jag och två kompisar gick ut och åt och jag gillar denna look väldigt mycket. Det blev väldigt fint och speciellt med den lite mörkare sotningen längst ut vid globlinjen. Jag brukar försöka göra det ganska så "neutralt" men denna gång gjorde jag sotningen lite "hårdare" om ni förstår vad jag menar.
 
 
 
Jag använde mig som vanligt av min palett ifrån Too faced, Semi sweet chocolate bar palette.
 
 
Och som ni ser på den här sista bilden valde jag att ta en väldigt rosa blush på kinderna för att bryta av de guldiga och jag tycker att det passade väldigt bra ihop. Det är min nya rouge ifrån make up store i färgen "frozen daiquiri" som jag fick med i min senaste glossybox!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR