Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Devi - Organic Herbal teas

    ·  Mat och gottigheter, New things
För någon dag sen gick jag in i en butik på stan vid namn "Nilles" De har massa fina inredningsdetaljer och sånt och då gick jag förbi en hylla och hittade några olika tesorter ifrån märket Devi. Jag har aldrig hört talas om dem men förpackningen var intressant och fångade mitt öga. Dem hade 6 olika sorter där och jag fick snabbt syn på denna. Vi är ju inne i hösten och jag älskar att dricka te runt hösten och vintern så jag behöver bunkra upp med massor av goda nyttiga teer.
 
 
 
Denna kallades för "Warming Chai" och det står att det är en traditionell indisk blandning som ska värma. Och jag har ju hört talas om chaité förut och när jag luktade på det så luktade som en kartong med julafton. Det luktade så himla gott och en blandning av både pepparkaka, neilikor och kanel. Så jag valde att köpa med mig det hem och se hur det smakar. Det kostade 39kr och jag får med 20 tepåsar.
 
Jag provade det och det smakade väldigt gott! Det som är bra med demhär är att dem är coffeinfree så man kan dricka tet på kvällen.
 
Jag såg även att de hade ett té som hette "goodnight tea" och det lät så mysigt så jag tror att jag ska gå tillbaka och köpa det med.
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR