Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Desenio.se

    ·  Isabelle tipsar
Tjohej torsdag! Detta är faktiskt min sista lediga vardag på ett tag eftersom jag ska börja praktisera så jag vaknade ganska nyligen. hade ställt klocka på 9 men råkade somna om en timme hehe.
 
Har en del att göra och fixa idag men först frukost! Det blev något lätt då jag inte är så hungrig och väldigt väldigt trött. Tog min smoothie som stått i kylen i några dagar haha och två kanelknäckebröd.
 
Dagen till ära vill jag tipsa om en grym hemsida som jag hittade för några veckor sen. Sidan hittar ni HÄR och den innehåller massor av posters och ramar men också lite inredning. Hur jag hittade butiken var när jag googlade om att köpa olika prints och posters för jag vill ha några och rama in och sätta på någon hylla eller byrå och få det lite modernare i vårat hem om man kan säga så hehe. Så trillade jag in på denna sida och åh herre gud så snygga posters dem har! Det finns allt från svartvita konstnärliga posters till trendiga makeupjunkie som jag. Guldiga/silvriga, färglagda, you name it!
 
Sen såg jag även att de hade en hörna med lite inredning som också var snyggt och passade väldigt bra till!
 
Kostnaderna varierade och det berodde ju helt på vilken storlek på sin posters man ville ha och vissa var dyrare än andra såklart. Jag vill supergärna beställa här ifrån men det får vänta ett tag till. Jag har slängt ihop ett litet collage till er av dem jag tyckte var snyggast av alla posters.
 
Alltså ser ni ananasen?? I GULD! och även kartan i guld, läppstiftet och åh allt är så snyggt!
 
Fastnade även för dessa inredningsdetaljer
 
Den hittar ni HÄR
 
Och denna hittar ni HÄR
 
 
Om ni inte har kollat in denhär sidan så föreslår jag er att göra det på en gång för deras posters är to die for!
♡Ninni♡
Skrivet: 2015-10-08,  kl. 11:31:55 Blogg:  http://ninnidot.blogg.se

Jaa de har så fina posters! :)

Svar: jaa eller hur!! :)
None None

♡Patricia♡
Skrivet: 2015-10-08,  kl. 14:24:52 Blogg:  http://patriciajeppsson.wordpress.com

Åh, vilka fina saker!! :)

Svar: jaa så himla fint!! :) 💖
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR