Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Välkommen första advent

    ·  Älskade dagar
Hej fina söndag och välkommen första advent! Det är helt sjukt hur snabbt tiden går om man tänker efter. Jag har inte skrivit på ett tag men mycket har hänt. Jag har ju som många av er haft praktik på maxi på olika avdelningar och i fredags var det min sista praktikdag och då fick jag även reda på att jag också får bli anställd! Jag är så jädra glad och stolt över mig själv och det känns så fruktansvärt underbart! 

Och nu är det redan första advent och till veckan går vi in i december också. Och då är det bara 16 dagar kvar tills vi åker till thailand!! Ååh är så nervös och så glad och i lördags gjorde jag även min första riktiga arbetsdag. Ska jobba nu fram tills jag åker och de känns väldigt skönt och roligt.

Eftersom det var första advent idag så gick vi ner på stan och fikade och kikade runt i butiker. Jag köpte ett ljus endast. Och nu på kvällen har vi julpyntat lite. Inte för mycket eftersom vi inte är hemma under jul. Så här kommer lite bilder på det som är tagna av vår nya gopro kamera! Vi fick den som julklapp av davids pappa och vi är sååå nöjda över den och OM vi ska filma i thailand med den!!




Älskar dessa ljusslingor. Mysigt och chic liksom.

Två bilder ifrån julparaden i vår lilla stad också.

Imorgon stänger jag på jobbet så ett kvällspass blir det! På morgonen ska jag iväg till gymmet och resten av denna kväll blir att göra matlådor och tvätt. Hoppas ni haft en fin advent och helg.





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR