Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Saturday day makeup look

    ·  Izzas sminkningar/Marykay
Hej och glad lördag! Idag sov jag ut till lite över 10 och gick sen upp för att duscha och fixa mig. Efter det åkte vi till mammas butik för att spana in hennes jultema som hon nu har på tre våningar i butiken och det var lika fint som alltid och jag blir alltid helt galen och vill flytta till hus när jag går in i butiken för jag får så mycket inspo så att jag vill inreda hur mycket som helst haha. Några saker åkte med hem som ni får se senare!
 
Här kommer bilder på hur min sminkning blev idag.
 
 
 
 
 
 
When you see it...
 
 
 
Dagen look gjord på min underbara palett ifrån too faced. Även contouringen är gjord på too faced contouring palett som är ny i min samling men mer om den paletten i ett annat inlägg!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR