Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ost och kex fredag

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
Godkväll! Igår kväll efter att jag slutat kvällsjobbet så köpte jag med mig en massa gott hem ifrån delikatessbaren. Har varit sugen på att äta ost och kex o annat gott ända sen jag började jobba i delikatessen och igår fick det bli! Det är verkligen ett plus att jag själv jobbar i delidelen så att jag kan köpa med godbitar hem!
 
 
 
Jag köpte med vanlig brieost, mjukost i smak vitlök, en supergod hårtost som jag delade i små bitar, lite olika marmelader, och jag skivade även upp tryffelsalami och en annan god salami i tunna skivor, samt en rolands korv till David. Tuckex och digestivekex samt våran favvo marabou choklad till!
 
 
Detta till nya filmen fantastic 4. Detta förtjänade både jag och david efter en hård jobbvecka!
 
Brukar ni också lyxa till det då och då hemma när ni känner att ni förtjänar någt extra? Jag tycker det är jätteviktigt att göra så ibland för att påminna en själv att livet inte bara går ut på att sova, jobba, träna äta osv.
 
Ha en fortsatt fin helg hörreni! Själv sitter jag i soffan och tar det lugnt och dricker julmuuuuust.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR