Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

morgon gym och kvälls praktik

    ·  
Hej på er! Tisdag och jag ska om bara några minuter börja jobba. Idag och resten av veckan kör jag kvällsjobb på min praktik och det är skönt! På mitt förra jobb hatade jag att köra kvällar men känslan jag har i kroppen på dethär stället känns väldigt bra så vi får se hur det känns och går! Jag tror de kommer gå jättebra! 

Det som är skönt med kvällsjobb däremot är att man får sova lite längre o jag har även hunnit med o köra morgon pass på gymmet och det var riktigt skönt må jag säga! Jag körde en timme sammanlagt med 30min crosstrainer hårt motstånd och sen lite benövningar i 30 min.

Vi hörs lite senare! Ha en fortsatt fin dag hörreni.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR