Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kondition och styrka

    ·  Träning/Inspo
Hej och godmorgon på er! Hoppas ni sovit bra! Jag har sovit väldigt konstigt de senaste veckorna. Även om jag sovit ganska många timmar i sträck så har jag drömt mycket och vaknat med huvudvärk nästan varje dag vilket inte är så kul men jag antar att det är för att jag börjat praktisera ich inte är van samt att jag tar in och lär mig väldigt mycket. Haha när jag jobbade i kassan 2 veckor så drömde jag om att jag satt o scanna in varor eller att jag bara satt o matade in plukoder haha så sjukt! Igår drömde jag första drömmen om min nya plats jag är på nu, vid charken! Jag drömde att jag skivade tusentals skivor skinka. jaja. Nog pratat om drömmar!
 
Igår innan jobbet var jag på gymmet och då körde jag först gåbandet 30 min i uppförsbacke och sen lite styrka 30 min och då fick magmusklerna jobba. Jag vet inte hur ni bygger upp ert gymschema och jag är inte heller säker på att jag gör rätt men när jag gymmer regelbundet så brukar jag variera mig ofta på gymmet för att inte fastna i en o samma saker för då vänjer ju sig kroppen o de vill man ju inte men denna vecka så har jag valt att jag ska köra först 30mim kondition för att sen köra 30min styrka. Och det har gått bra soo far! Idag blir det samma sak fast jag kör styrka antingen i ryggen eller armarna, vi får se vad jag känner för!
 
Detta brände jag igår. Inte lika mycket som dagen innan men jag bränner inte lika mycket när jag kör mage så thats whyyyy.
Gåbandet. De blev 3km och jag körde först 5min på höjden 5 och speed ca 6.5 eller så o sen 5mim på höjd 10 med ungefär 5.8 i speed o så höll ja på i 30min. La in då o då att ja skulle köra 2min på höjd 15 vilket är ashögt också.
 
Nu drar jag till gymmet. Ha en fin dag! Puss.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR