Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fredags inspo

    ·  Träning/Inspo
Godmorgon kära ni och kära fredag! du är så välkommen! 
 
Om en liten stund börjar jag jobba och idag kör jag daaag yeyyy! Är alltid lika peppad när det är fredag haha men ibland kanske det är lite svårt att vara peppad så jag har tagit lite bilder ifrån tumblr som jag tänkte dela med mig till er. Det är mycket fitspo, alltså inför träning o leva nyttigt osv men jag tycker att dem piggar upp en ganska så bra när man känner sig lite opeppad!
 
Älskar den här första bilden på något sätt!
Så sant så sant.
Hennes mage är ju goals!
Man ska alltid försöka stötta sig själv och tro på sig själv hur svårt det ibland känns. Det kanske låter lite töntigt men vet ni vad jag brukar göra när jag känner att dagen är extra jobbig eller så, jag brukar faktiskt prata med mig själv. Jag brukar säga till mig själv "det här klarar jag" "kom igen nu de är ju bara en dålig dag osv osv" 
Prova de hjälper!
 
Ha en fin fredag alla! Puss 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR