Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

fars dag och bebismys

    ·  Vardag
Godmorgon tidiga regniga måndag! Är på jobbet och börjar strax. Känner mig ändå taggad inför denna vecka så även om man blir lite trött på dethär vädret så känns allt väldigt bra!

Jag börjar på en ny avdelning idag och det ska bli intressant o se och lära mig ännu mera saker! Kul!

Igår däremot var vädret fint och på dagen åkte jag och david iväg till våra vänner. De har fått barn och lillkillen föddes i lördags. Så himla söt liten bebis o ska ja va ärlig så har jag aldrig träffat en som bara var drygt en dag gammal men ja ni ser ju på bilden nedan.

Efter att ha varit där åkte jag vidare till pappi eftersom det var fars dag. köpte en liten present till han o så var ja där ett litet tag. 

På kvällen tvättade vi och lagade mat inför denna vecka och det känns så skönt att ha gjort allt dedär så slipper man ta tag i det idag hihi.

Hoppas ni får en trevlig vecka alla!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR