Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Energi måndag

    ·  Träning/Inspo, Vardag
Godmorgon tisdag! Jag är SÅÅÅ TRÖTT! ska strax cykla till jobbet och jag vet ju att jag vaknar till när jag börjar men när ja gick upp för ett tag sen, herreguuud så trött.
 
Igår var första dagen på andra avdelningen på jobbet och det var verkligen jätteroligt! Eftersom jag nu plockar varor o bär,går mycket så känns de ju som om man tränar en hel dag haha, iallafall nu när jag är ovan i allt men det är ju bra! 
 
Efter jobbet så gick ja hem o tog det lugnt. Somnade på soffan och på kvällen gick jag iväg till gymmet och jag hade riktigt bra med energi i början av passet och varje gång jag känner så brukar jag alltid ge mig på springbandet då det krävs ganska mycket. Jag körde 2min snabb gång och sen 2min springa, och så gjorde jag tills klockan hade gått 30min. Kan lova er att man får igång flåset och blir väldigt trött efteråt och jaa, de blev jag för resten av passet gick väldigt segt o ja var död efteråt.. körde lite magövningar.
 
Ikväll ska jag ta mig iväg till gymmet också har ja bestämt mig för men då skan jag träna med en kompis! Blir nog ben om jag inte är allt för trött.
 
 
Ovan ser ni min pulsklocka o vad jag brände på gymmet och nedan är springbandet. Blev 4km. Gå på speed 6.5 och sen springa på speed 10.0 2min var.
 
Hoppas ni får en bra tisdag! Puss
♡emmish♡
Skrivet: 2015-11-10,  kl. 06:13:11 Blogg:  http://nouw.com/lillemmish

God morgon ha en fin tisdag =)
Var med i min tävling vinn fina smycken!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR