Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

mitt hjärta

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, Mina outfits, Älskade dagar
Hej på er! Måndag eftermiddag och jag har några få timmar kvar på jobbet! Dagen har gått hyffsat fort och jag känner mig pigg efter min celsius imorse! Åh vad skulle jag gjort utan denna dryck haha! ;)

I helgen firade vi pappi med överraskningsfest med alla hans vänner osv då han fyllt 50 år och det var väldigt kul med godmat och bra liveband!

Här kommer några bilder från mobilen på mig och mitt hjärta innan utgång. Kommer även komma upp fler bilder på min sminkning som är tagna med systemkameran. 

Finaste du <3


Ikväll om jag inte är allt för trött ska jag träna. Ha en fin dag alla! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR