Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

instagram

    ·  Vardag, Älskade dagar
Hej och godmorgon på er! Sitter i soffan och dricker en pwo för att snart dra till gymmet. Kör ett kortare kvällspass ikväll med jobb, 17-22 ungefär. Ville dock gå upp i tid idag så att jag hinner med gymmet det första jag gör för att sen slappa innan jobb! 

Som ni säkert märkt är jag ju lite dålig ibland med att uppdatera men det är ju för att jag jobbar så mycket och pendlar så det blir svårt då och då men om ni inte redan sett det så har jag instagram där jag uppdaterar väldigt ofta. Ni kan se den längst åt vänster där bilderna rullar. Så glöm inte att följa mig på izabellehahne så finns jag där när jag inte finns här på bloggen hihi!

Här får ni några av mina senaste instabilder
Dessa två bilder längst ner är tagna igår. Hade en ledig dag så jag och david fixade lite här hemma, vi gick och åt på restaurang och det var så himla gott! Sen skulle vi hämtat ut hantlar som jag beställt åt honom i födelsedagspresent men det hade blivit fel på posten så får ta det någon annan dag! Avslutade kvällen med de ni ser på bilden.. nutella, svenska jordgubbar!! ( ja de fanns när vi åkte och handlade utanför maxi!!) Och en nocco bcaa. Den smaken hade jag aldrig testat förut men kan säga att det är lätt min favorit än så länge inom nocco! Koffeinfri så man kan dricka den när som helst vilket är toppen!

Nu ska jag kila till gymmet och köra ett benpass. Ha en fin fredag alls. Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR