Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

helg selfie

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, Älskade dagar
Hej heej. Måndag återigen och idag är det verkligen tråkigt väder.. jobbar ikväll hela veckan så gick upp i tid imorse för att gå till gymmet där jag först laddade upp med en celsius för att sedan köra lite kondition och lite armar. Passet gick sisådär dock då ena handen svullnade upp som fan av någon anledning men för mig är huvudsaken att jag är där och gör något! 

Bjuder på några selfies som jag tog i lördags innan god mat och utgång.

Haha vinboxen som jag håller i var en present till min fina vän ifrån oss då hon snart fyller år. Hon älskar vin och väskor, bra kombo  ;) 

Ha en fin vecka alla!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR