Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hår hår hår

    ·  Älskade dagar
Hej på er, Lördag förmiddag och jag ska strax gå mot bussen då det väntas jobb 12-21. heeela helgen.
 
När jag fyllde år fick jag ett presentkort för att klippa mig, har nog inte klippt mig på snart 2 år och det är väääldigt slitet. Så igår gick jag ner och bokade en tid åt mig. Tyvärr blev det ganska så långt fram i slutet på juni då de har så mycket hela tiden och jag som jobbar så olika tider.. men det ska bli kul och få fixa det lite igen. Har ju just nu en slags ombre i mitt hår med mörkbrunt och sen rött i topparna och jag har haft det ett tag och nu är jag lite trött på det. Jag gillar ju verkligen mitt röda men det är så jobbigt och hålla det rött hela tiden och jag känner att jag skulle vilja prova något nytt så när jag nu ska dit ska vi klippa topparna, vi ska försöka göra en ny ombre med ännu mörkare vid hårbotten och sen någon nyans ljusare brunt i topparna, men vi får se. Jag har ju lite tid att tänka innan hehe.
 
Såhär ser ju mina toppar ut nu och det är verkligen inte rött längre. Kan ju vara för att jag slutat ta röda färgbomber i sen en tid tillbaka bara för att förbereda mig för en ny färg. Min utväxt är förjävlig just nu och ja, en månad kvar innan den försvinner haha. Kommer nog bli snyggt efteråt!
 
Helst av allt skulle jag ju velat ha blont i topparna men mitt hår är för slitet för de så de skulle isåfall behöva klippa av mig håret och det vill jag verkligen inte. Men men, någon annan gång kanske!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR