Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tre kick-as låtar

    ·  Isabelle tipsar, Älskade dagar
Eftersom jag älskar musik och lyssnar på det varje dag ville jag dela med mig om mina tre kick as låtar som får mig på språng! Spelar ingen roll vart jag är påväg för jag kommer på mig själv varje gång att jag går och ler för mig själv varje gång jag lyssnar på dessa låtar. På gymmet, till jobbet, hem från jobbet, på promenad, i bilen, på bussen ÖVERALLT!
 
 
Man liksom sätter denna på hjärnan och man sjunger och sjunger och sjunger på denna. Haha, passar bra eftersom det snart är löning och ja, då ska man betala räkningar också ;)
 
 
Alltså jag blir typ tokig när jag hör denna låt. Jag bara känner att jag vill kötta på gymmet, jag vill springa en mil och jag vill hoppa upp till månen när jag lyssnar. Jag tycker verkligen om som här dunka dunka låt och denna är absolut inget undantag!
 
 
Och sist men inte minst kygo's nya låt. Man blir glad och känner sig peppad. När man kommer in lite i låten och alla dessa "ljud" börjar komma igång så ler hela jag!
 
Hoppas ni också gillar dessa lika mycket som jag. Så när ni vaknar på morgonen dra på dessa låtar. Eller när ni inte har det där flowet på gymmet, sätt på dessa! Det kommer absolut att hjälpa hehe.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR