Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

one day when the glory comes, it will be ours it will be ours

    ·  Mat och gottigheter, Träning/Inspo, Älskade dagar
Helloo friday I have been missing youuuuu

Känns så skönt att det är fredag och snart helg. Sitter på jobbet och slutar lite efter 5. Då är det bara att åka hem och fixa sig lite och sen ska jag iväg på räkfrossa kväll med några vänner. Ska bli så gott! Älskar verkligen räkor o vitlöksbrön, aioli ååh gott!

Har för övrigt smakat den nya celsiusen päron som nyligen kommit ut och den var väldigt god! Det enda jag skulle vilja haft var lite mer colsyra och kanske lite mindre sötare då den var otroligt söt men en celsius älskare som jag är så får den absolut godkänt! Men min favorit kommer nog alltid vara cola! 

Bjuder på tre bilder från förra helgen. Ni får ha en trevlig helg alla!! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR