Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mars glossybox.

    ·  Isabelle tipsar, New things
Heej och godkväll! Sitter här o soffan och har nyss klickat hem lite saker ifrån cocopanda.se men mer om det när sakerna kommer hihi. Är så taggad på nya saker och har även beställt ifrån craycray.se som jag är ännu mer taggad på. meeen inte det vi skulle prata om nuu. Fick nämligen min glossybox för Mars förra veckan och denna gång blev jag verkligen SUPERNÖJD! Så jädra bra saker denna gång så här ska ni få se!
 
 
Vi visste absolut att vi skulle få ett läppstift av make up store vilket redan där gjorde boxen väldigt bra!
Detta var vad som låg i denna ask. Ett prov på batiste torrshampo i XXL volume, läppstiftet ifrån make up store i orginalsize, en svar glittrig eyeliner också orginalsize ifrån Elizabeth Mott, En peeling som ska bli såå kul att testa i fullsize och Oral-Bs nya pearl shine tandkrän i fullsize.
 
Läppstiftet har ni ju redan sett mig i och jag älskar både konsistensen när man tar på det och färgen!
Denna tandkräm har jag bara provat två gånger men också en toppen produkt då man alltid behöver ha tandkräm hemma och varför inte då lyxa till det med oral b för en gång skull!
 
Eyelinern har jag inte testat än men det är väl för att jag suger rent ut sagt på att lägga den vid ögonen men provade den på handen och det gick typ inte att tvätta bort så den sitter väldigt bra iallafall!
 
Peelingen har jag inte tagit mig tid att testa än men den är jag super nyfiken på faktiskt! Kanske borde prova ikväll?
 
Och Batiste torrshampot provade jag en gång och jag tycker verkligen om den! För den ger en volym precis som den lovar och den mattar ner det feta i hårbotten perfekt och även om jag har mörkt hår och brukar bli lite vit av såna här så blev jag inte det så mycket som jag blir av batiste andra torrshampoon. åh ska absolut köpa denna i fullsize!!
 
Vill ni också få hem en glossybox varje månad för endast 139kr/mån och bli lika nöjd som jag? Klicka HÄR
 
♡lisa♡
Skrivet: 2015-03-30,  kl. 20:34:18

Har du hela prenumererat hela året runt eller varje månad? Vilket är bäst? :)

Svar: hej! Jag prenumererar månadsvis så om jag vill säga upp det har jag en månads uppsägningstid och jag själv tycker det är bäst! Kallas för löpande prenumeration men har man pengar på en gång o vill betala tex års prem så kan man ju göra det också! =) Kram
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR