Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

måndag - tröttdag

    ·  Mat och gottigheter, Vardag
Hej och tusen förlåt för att jag inte gett er något inlägg idag, är verkligen helt slut, Har jobbat min 6e dag i rad nu på jobbet och det tar riktigt mycket på krafterna kan jag säga. Jobbar imorgon också o sen är jag ledig en dag. OOOOOM jag ska sova haha! Vill sova hela tiden alltså..
 
 
Så egentligen har jag inte haft något att blogga om idag hehe, Har ju varit på jobbet sen klockan 8 och kom hem klockan 6. Då åkte vi och handlade lite och sen satte vi igång med maten, och vi gjorde även efterätt!
 
Efterätten var mjölkchokladcheesecake! hittade receptet på jobbet och bara var tvungen att göra den. ni hittar receptet här
 
Det är ett enkelt recept, det enda som är jobbigt är att vänta på att den ska stelna i frysen och vi har fortfarande inte ätit den än då den inte är fryst. Får bli att smaka imorgon!
 
Just nu sitter vi i soffan och kollar film och äter chips hehe. gott!
 
 
Bilden är lånad från deras hemsida.
 
Pusss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR