Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Make up forever HD foundation, Josie Maran Argan illuminizer

    ·  Isabelle tipsar, New things
När jag var på Sephora i Thailand så köpte jag med mig några saker därifrån och jag tänkte visa er två av dem jag köpte.
 
Dessa två! En argan illuminzer från Josie Maran och en foundation från Make up forever.
 
Denna produkt hade jag inte hört om innan utan jag snubblade över den när jag kollade runt i hyllorna på Sephora och såg något som glimmade. Detta är alltså en typ av highlighter som gör att du glimmar lite extra i hyn. Man kan använda den ensam på kindbenen och lite överallt eller så mixar du den med din foundation och jag har provat båda delarna och det blir så himla snyggt! Det bästa med denna produkt är att man inte behöver ta så mycket utan det räcker med en liten pump så skiner du hela dagen. Man kan även använda den på kroppen för naturligt skimmer. Du hittar den HÄR
 
Min andra produkt jag fick med mig hem är denna välkända HD foundation ifrån Make up forever. Jag har sett massor av recensioner av denna på youtube och ville verkligen också prova den. Fick hjälp av dem på Sephora för att välja rätt färg då jag själv tycker det är lite svårt men de valde en väldigt bra färg på mig och jag har färgen 115 Ivory. Den är väldigt rinnig och går in i huden väldigt bra. Det jag annars brukar ha är dock en mer täckande foundation så det kändes konstigt först men när jag hade applicerat den och tagit lite concealer + puder så blev resultatet väldigt bra. Den heter ju invisible cover foundation och jag ser nu varför hehe. Jag gillar den jätte mycket då man får ett bra och jämnt resultat! Ni som inte provat den borde för den är verkligen bra! Ni hittar den HÄR
 
Två produkter som ni är mina favvisar!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR