Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fortsättning del 6.

    ·  Resa med David och Izza
Dag 15. 12e Januari
 
Måste först säga innan jag börjar berätta att vi har så himla mycket bilder så det kan bli lite rörigt ibland och denna dag är en sån dag haha för jag vet vad vi gjorde men har svårt att hitta alla bilder på det men ni får se lite blandat helt enkelt.
 
Denna dag åkte vi på en till tripp och denna gång runt om James bond island o massa andra öar. Vi paddlade kanot, vi såg apor på klippor, vi åkte till en ö där bara muslimska bor där de hade en stor moské och vi fick se hur de bodde och skolan gick vi också igenom för mindre barn. Vi åt även där. Vi gick i en grotta. Vi relaxade på en ö med en jätte gunga som hängde från ett träd vid stranden och vi tog massa turistbilder på james bond island haha men det hör ju till! Väldigt coolt och se iallafall.
 
Apor på klippor.
 
Ingången till grottan.
 
 
Det var coolt att gå i grottan som kallades för icecream cave. Varför den kallades för de är för att som ni ser på bilden var det stora "stenar" som hade formats till glassformar, de glittrade också. Den här sista bilden är också vacker då vi stod innanför grotan och såg ut ur en springa, en lagun!! vår guid sa till o med, "ni får kolla och ta kort men få inte för er att hoppa ut även om det ser skönt ut" haha.
 
 
 
 
Här åkte vi kanot och det var superkul och mysigt. man kan nästan se på bilderna hur varmt det var denna dag haha. svettades konstakt men det var så mysigt och åka in i lagunerna det enda som var tråkigt var att det var så fruktansvärt mycket folk..
 
 
 
Här besökte vi kända James bond island och det är dendär "klippan" ni ser mig "hålla i" haha.
 
Som sagt, jag vet inte vart filmer eller bilder tagit vägen under denna dag så har inga bilder just nu på den muslimska ön vi var på men det var en upplevelse iallafall!
 
Sista ön vi var på relaxade vi och tog lite foton som ni redan sett lite av.
 
Dag 16. 13e Januari.
 
Denna dag tog vi oss en längre promenad för att leta rätt på några hotell vi varit intresserade av, Så vi gick och åt på en restaurang, sen gick vi på stranden för att stanna och sola och bada under dagen, Det var väldigt varmt denna dag så det var skönt att doppa sig i vattnet hela tiden. Märkte även på kvällen att jag bränt mig väldigt mycket och vi skrattade väldigt mycket åt mina fina ränder haha.
 
Vi åt även godaste efterrätterna på godaste glassbaren Swensens.
 
 
Hur jädra rågott ser inte detta ut o va då? Jag tog den åt höger och när man skärde i den där chokladkakan så rann det ut varm kletig choklad. choklad drömmen alltså!
 
När vi hade ätit upp gick vi ner på stranden för att se solnedgången och oj så vackert det var. Nu när jag sitter och kollar tillbaka på bilderna så saknar jag det så fruktansvärt mycket. Jag tror inte man förstår om man inte upplevt det för den längtan jag har tillbaka till detta land, denna värme och allt är så enormt stor så det finns inte ord att beskriva det!
 
 
 
 
 
Hur vackert??
 
Fortsättning följer...
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR