Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fortsättning del 5.

    ·  Resa med David och Izza
Dag 12. 9e Januari
 
Glömde skriva i förra inlägget att dagen innan så var vi ute med Davids kompis på banglaroad. Riktigt kul men såå dumt gjort då vi skulle åka till olika öar dagen efter. alltså denna dag haha.. Mådde så dålig och speedboaten gjorde det inte bätre men fick ändå några bilder. Vi åkte till flera olika öar men kunde inte njuta tyvärr, en bakfylla med ett sånt hett väder utan mat är tufft. (vi skulle äta buffé på en av öarna men mådde så dåligt så fick inte i mig något) När vi även var på den ön så fick jag äntligen bada och då mådde jag bättre, alltså den känslan att doppa sig var så skön! När jag då började känna mig bättre så åkte vi till sista ön där vi snorkade lite och först då mådde jag ganska okej och fick i mig chips och en majskolv hehe. En resa att minnas minsann!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så nu har jag bara slängt in bilder där vi var på olika ställen. Har svårt att komma ihåg vad alla öar hette osv men det ena stället var i Maya bay. väldigt känt ställe. Så njut av bilderna hehe. Synd att bilderna blir så mycket sämre när man laddar upp dem..
 
Dag 13. 10e Januari
 
Har inga bilder från denna dag men vi tog det lugnt efter den jobbiga dagen innan haha, solade badade och levde!
 
Dag 14. 11e Januari
 
Vi badade på dagen i vår pool på taket för att sedan umgås med Davids kompis och hans föräldrar på kvällen. Vi åkte in till Phuket town där det var en stooor helgmarknad. Så sjukt stor o så himla varmt där "inne" Det var därför svårt att shoppa och förhandla då man knappt orkade men det var kul att gå igenom och se vad som fanns. På ett ställe fanns det massa djur som såldes, tycker så synd om dem :(
 
 
Här fick vi se hur man gör "Roti" eller thailändska pannkakor. Denna gång valde jag pannkakan gjor på någon tunn deg o sen har de på ägg o sen ost + nutella som topping. SÅ GOTT! efter någon timme så åkte vi tillbaka till kata beach där vi åt en sen middag med jontes föräldrar och sen hem för att sova. Vi skulle ju upp tidigt dagen efter för ännu en dagtripp!
 
Fortsättning följer..
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR